niedziela, 30 czerwca 2013

Dwa pomysły na białą kuchnię

Biel jest bardzo odważnym kolorem jeśli chodzi o kuchnię. Niestety, ale trzeba będzie włożyć sporo pracy w pielęgnację takich mebli, aby mogły się one prezentować w odpowiednio dobry sposób. Jednak, jeśli pani domu ma na to czas lub ma kogoś do pomocy, na pewno na takie meble kuchenne może się zdecydować. Efekt wizualny będzie na pewno zachwycający. Można przedstawić takie meble w dwóch odsłonach. Albo czysto białe, albo w zestawieniu z czarnymi elementami. Jeśli chodzi o śnieżno białą kuchnię, to nawet blaty w niej są w tym odcieniu. Jedynym wyróżniającym się elementem, który sprawia, że szafki kuchenne nie zlewają się, są czarne płytki na ścianie między górnymi, a dolnymi szafkami. Dzięki temu, taka przestrzeń w odpowiedni sposób się wyróżnia. Natomiast, jeśli chodzi o drugi rodzaj tego typu kuchni, to biel mebli została urozmaicona przez czarne blaty. Na pewno są one dużo bardziej praktycznie. Nie widać tak na nich brudu oraz nie będą się aż tak bardzo niszczyły. Drugie rozwiązanie jest więc dla nieco bardziej praktycznych pań domu.







2 komentarze:

  1. Bardzo fajnie napisane. Jestem pod wrażeniem i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak najbardziej pomysły warte zainteresowania i ja również jestem zdania, że na pewno same meble na wymiar są bardzo fajną sprawą. U mnie już takie meble wykonywała firma https://klosinscydesign.pl/ i ja jestem zdania, że są one wprost piękne.

    OdpowiedzUsuń